Sunday, June 12, 2011

Please No More

I can't take it anymore.

WARNING: MAJOR SPOILER AHEAD

――――――彼女が、俺の妻となった。
長年の夢が、信じられないことに実現した。
彼女の中に怨念が渦巻いている。それは知っている。
毎晩酒に何かを混入している。しかし、それがどうした。
俺はどうなろうとかまわない。
彼女が俺の妻となった。夜毎、俺の腕の中で微笑んでいる。
幸せだ。幸せだ。
俺は世界一の幸せ者だ。夢が叶ったのだ。短くともいい。
一瞬一瞬のこの天国を味わえれば、それだけで俺は幸福の絶頂に飛べる。
愛している。愛している。
幸せだ。俺は幸せ者だ。


T__________T

Please no more.

I don't know how many more of these tragic endings I can take. (But...gj Aromarie.)

I know everyone out there is flailing over Akazukin to Mayoi no Mori. I haven't played that so I can't comment on it (though I admit I'm quite attracted to Ookami-san) but Chou no Doku Hana no Kusari is definitely an awesome game. It deserves more attention than what it's getting now.

Only wish I hadn't gone all itchy eyes and went to read other gamers' spoiler reviews. もったいないよ!(Well, at least it wasn't spoiler for the good ending I guess.)

No comments:

Post a Comment